Campament parroquial d’estiu

Enguany estem preparant un campament molt bonic. Un campament que es realitzarà del 16 al 26 de juliol a Bocairent, per a xiquets i xiquetes dels cursos compresos entre 2n i 6é de Primària, no sent imprescindible haver estat en juniors o catequesi. També és possible apuntar al campament amistats o familiars amb estes edats.

El pròxim dissabte 23 de maig hi haurà una reunió informativa al Centre Parroquial, tant per als pares com per als xiquets.

És un ocasió on els xiquets podran conviure molts dies, gaudint de la naturalesa, de les amistats, de les activitats… de Déu. No deixes passar aquesta gran oportunitat.

A continuació deixem l’enllaç d’un document on està molt ben explicada tota la informació necessària per assistir, sobre el pagament, amb la possibilitat de fer-ho de manera fraccionada, o tenir a mà uns telèfons de contacte per a resoldre qualsevol dubte.

Informació campament

2015cartellcampament