Catequesi per a les famílies

A la Parròquia hem organitzat una catequesi familiar basada en el més important per a cada família: l’amor. La catequesi anirà enfocada en coses importants que en l’actual societat anem deixant a banda i són una base per a la família, com créixer en l’amor, en l’estima dels uns als altres dins de cada família.

Pensem que és molt important, i per això vos convidem a tots a participar a estes jornades de catequesi.

La catequesi es farà durant cinc die, els divendres 15, 22, 29 de maig i 5 de juny, a les 21 hores al Centre Parroquial. L’activitat es durà endavant gràcies a la xarxa de famílies missioneres de la Diòcesi de València.

No posem cap impediment per assistir. Aneu eixos dies al Centre Parroquial i simplement obriu el cor i l’ànima a l’amor per a la família.

Deixem més informació en el següent enllaç:

Famílies missioneres

Cartell