Inici de curs de Juniors M.D. Benissa

De nou comencem el curs de Juniors M.D. Benissa i ens preparem perquè tot estiga a punt per a aprendre i seguir el camí de Jesús.

El dimecres 1 d’octubre farem una reunió informativa i posteriorment les inscripcions, a les 20.30 hores al Centre Parroquial. És important dur 2 fotografies i la fotocòpia de la targeta del SIP, si no les heu dutes el passat curs. Les inscripcions tenen un cost de 25 euros, destinats a la neteja del centre i al material que s’utilitzarà.

El dissabte 4 d’octubre començarem les activitats fent una excursió d’inici de curs. Anirem al Collao. Eixirem a les 10.30 hores des del Centre Parroquial, tornarem cap a les 18.00 hores. És necessari dur l’autorització firmada pels pares. L’excursió serà gratuïta, recordeu dur la panyoleta, roba còmoda, esportives, gorra, impermeable, aigua, algun euro, esmorzar i dinar.

El mateix dissabte de l’excursió es podrà fer la inscripció si encara no s’ha pogut fer-la.