Qui Som

Purissima Xiqueta

cartelera

textildvdllibredisfresses

Bienvenid@s a Juniors M.D.
Lloguer de disfresses

Ara tens l'oportunitat d'animar les teues festes amb quatre coneguts personatges que fan les delícies dels més menuts.

Mickey Mouse, Minnie, Pluto i Sully formen part de la plantilla dels Júniors i estan disponibles per a tots a preus populars (amb descomptes extra per llogar més d'una disfressa o tenir els fills en algun grup parroquial).

Enduu-te'ls a casa i fes que la festa d'aquest any siga diferent.

Per a llogar-los, contacta amb nosaltres mitjançant el correu Esta dirección de correo electrónico está protegida contra los robots de spam, necesita tener Javascript activado para poder verla o al tel. 651 142 242.

Els Júniors inicien les activitats
Imagen de muestraVos deixem en l'enllaç la informació d'inici de curs de Júniors, inscripcions, excursió i alguns avisos més.
Tenim la novetat que Júniors està connectat en la red social de Tuenti, per la qual també podreu estar informats des d'aquest mitjà.
Vos animem a que participeu en totes les seues activitats. I recorda als amics i amigues aquestes dates.

Inici de curs

Convivència de Zona de Pacte i Identitat
 Comencem un altre any el curs als Júniors i la primera convivència de Zona de la Marina ja està en marxa. Serà dels grups de Pacte i Identitat (quart, cinqué i sissé) i estan convocats els xiquets/es de Pego, El Verger, Ondara, Denia, Gata, Xàbia i Benissa. La farem a l’alberg del Pla de Teulada, on disposem d’unes bones instal·lacions amb cuina, dos menjadors, salons, vàries habitacions, nets i grans asseos, pistes esportives, pinada, zones de joc, etc.

Eixirem el dissabte 14 de novembre a les 9 h. des del centre i tornarem sobre les 17 h. del diumenge 15, també al centre. Anirem i tornarem amb cotxes particulars (preguem que el pare/mare que puga vindre a traslladar-nos tant a l’anada com a la tornada, ho faça saber a Kiko, 651 142 242).

El preu de la convivència serà d’uns 15 euros (el preu final el sabrem segur al saber els xiquets apuntats) i inclou l’estància, el material i el menjar (menys l’esmorzar i dinar del dissabte).

Educadors amb experiència en cuina seran els encarregats de cuinar.  Si algun xiquet/a pateix d’algun trastorn alimentici, que ho faça saber per preparar-li un menú adequat.

Per vindre a la convivència, és imprescindible portar: sac de dormir i manta (no de viatge), pijama d´hivern, roba còmoda, sudadera, samarreta de recanvi, esportives, una muda de roba interior, bossa d´asseo, llanterna, coberts i tovalló del campament, gorra, impermeable, panyoleta (qui ja la tinga imposada), l´esmorzar i dinar del dissabte i l´autorització signada.

Si es creu necessari, també es pot portar la funda del coixí, un llençol, repelent d´insectes, crema solar, un pantaló curt, càmera de fotos, cartes, baló o algun joc de taula. És convenient deixar-se en casa: mòbil, mp3, mp4, Psp, Nintendo DS o similars.

L’últim dia per a apuntar-se serà el diumenge 25 d´octubre a missa, a partir d´aquest hora, s´haurà de preguntar si hi ha places lliures.  Les autoritzacions i els 15 euros (la diferència es regularà el dissabte abans: 7 de novembre) s´han de portar al centre, a la Joieria Carralo o a Decohogar Benissa.

Descarrega't l'autorització i apunta't. No deixes escapar l´única convivència que es farà per a Pacte, Identitat I i Identitat II aquest any, de segur que ens ho passarem molt bé!

Aprofitem per comunicar-te que acabem de posar en marxa un nou sistema de comunicació, pel qual enviarem tota la informació als pares i xiquets/tes interessats/des per e-mail (autoritzacions, informacions, festes, dies que no hi haja júniors, últimes hores, novetats, etc). Si encara no tenim el teu e-mail i vols rebre aquesta informació, envia´ns un e-mail a Esta dirección de correo electrónico está protegida contra los robots de spam, necesita tener Javascript activado para poder verla amb l´assumpte “INFORMACIÓ JUNIORS” i ficant al missatge el nom del xiquet/xiqueta i el curs.

Per més informació o per donar el vostre e-mail també podeu telefonar a Kiko al número dalt apuntat.

Convivència de Zona Pacte i Identitat

Es realitzarà un convivència per a les etapes de Pacte i Identitat els dies 29 i 30 de novembre. Descarrega't l'autoritació des de l'enllaç següent. Ací trobaràs tota la informació necessària per a venir.

Entra a l'enllaç d'indicacions per a la convivència, hi ha punts molt importants que es comenten.

Autorització convivència.

Indicacions per a la convivència .

Excursió d'inici de curs a Pedramala

Comencem el curs de Júniors amb una excursió a Pedramala que la realitzarem aquest dissabte 18 d'octubre. Eixirem des de la plaça a les 9.00 h., amb esmorzar, dinar i berenar. També hem de recordar agafar gorra, impermeable i calçat adequat per a caminar. Tots aquells que tinguen la panyoleta també l’hauran de portar.

Punxant l'enllaç següent pots descarregar-te l'autoirtzació per a poder vindre. Cal dur-la signada. Anima't.

Autorització a Pedramala.

llibreta head