Càritas

caritas-logo-ca

Càritas és l’organització oficial de l’Església per a desenvolupar l’acció de la caritat, i és universal així com també és l’Església. La seua tasca és estar allí on haja sofriment humà, alçar al caigut, integrar a l’exclòs i denunciar tota classe d’injustícia, siga personal o institucional, ajudar a la promoció humana i al desenvolupament integral de la dignitat de totes les persones que es troben en situació de precarietat. Hem d’informar, denunciar i sensibilitzar a l’opinió pública sobre les situacions de pobresa i debilitat, les seues causes, conseqüències i la possibilitat de participació en el canvi.

En la població de Benissa, l’equip de voluntaris de Càritas està format per 20 persones, amb edats compreses entre els 35 i 80 anys, dotats d’un gran esperit solidari, que ens impulsa no només a fer partícip a l’altre del que es té, sinó també en el que s’és.

Formem part de l’Arxiprestat núm. 66 “Sant Vicent de la Font Santa”, que s’inclou en la Vicaria V de la Diòcesi de la València, la qual està composta per les comarques de La Marina, La Safor i la Ribera.

La constitució de Càritas Parroquial de Benissa és anterior a l’any 1950, època en la qual desenvolupava les seues activitats col·laborant amb la Conferència de San Vicente de Paul i Obres Caritatives. Les confraries van ser dissoltes posteriorment en la Parròquia i Càritas va prendre més impuls. En l’actualitat col·labora amb els serveis socials de l’ajuntament i la Fundació Banc d’Aliments.
Seu Càritas Parroquial de Benissa: C/. Fra Humil Soria, 3, baix.

Horari d’oficina, acollida: dijous, de 18.00 a 19.00 h.
També pots posar-te en contacte entrant en la pàgina de Contacte , si necessites alguna ajuda, vols més informació, o desitges participar o col·laborar en les activitats que organitzem.

Entra en la pàgina oficial de Càritas i coneix més notícies i campanyes, projectes, en els quals treballa l’organització a distints nivells.